vågsbygd innebandyklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

vågsbygd innebandyklubb

innebandy snakk
 
PortaleIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Oppmøte på treningene?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeFre Okt 05, 2007 12:18 am

Hva skjer med oppmøtet? tirsdag var vi 7 spiller og på Torsdag var vi 10, hva skjer med at oppmøtet er så dårlig? jeg vet at 3 spillere er på ferie, mer vet jeg ikke.

Nå er det ikke lenge til sesongen, og vi må få spillt inn rekkene, hadde vært fint om alle kunne kommet liksom...

våg 1 starter serien mot Hånes fredag 12 oktober.
Til Toppen Go down
ole
Våg G spiller



Antall Innlegg : 44
Age : 32
Localisation : Vågsbygd
Registration date : 27.01.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeFre Okt 05, 2007 2:01 am

ja er jo syykt viktig at de som spiller på 1.rekka (våg 1) kommer på alle treningan eller sier ifra at de er på ferie eller enn ann dårlig unskylding for å ikke komme på treningan Razz det burde jo åsså være en selfølge for de som spiller på 1.rekka å komme på alle treningan hverfall...
Til Toppen Go down
http://www.btvagsbygd.com
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeFre Okt 05, 2007 2:52 pm

jepp 1 laget skal komme på trening uansett hvilken rekke det er på første laget Wink
Til Toppen Go down
Alexzander
Våg G spiller
Alexzander


Antall Innlegg : 19
Age : 32
Localisation : Vågsbygd
Registration date : 27.01.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeTor Okt 11, 2007 6:32 pm

Var bortreis, men har vært på hver eneste trening tidligere så det burde egentlig ikke gi noe stort utslag. Very Happy
Til Toppen Go down
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeTor Okt 11, 2007 11:35 pm

Det vet vi Alex, så det går heilt greit det Wink

koste du deg?
Til Toppen Go down
runey

runey


Antall Innlegg : 39
Age : 33
Localisation : Vagsbygd!
Registration date : 07.02.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeSøn Okt 14, 2007 1:18 am

jeg er ute med skade, så jeg kommer bare innom på noen treninger nå og da, orker ikke sitte å pine meg på benken, sitte å se dere spille uten å kunne spille sjelv,,
Til Toppen Go down
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitimeSøn Okt 14, 2007 4:22 pm

I know I know.

jeg snakker ikke om folk som er på ferie eller er skada/syk. men jeg snakker om folk som ikke kommer for de ikke orker å komme. Det er litt dårlig mener jeg selv da.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Oppmøte på treningene? Empty
PosteTema: Re: Oppmøte på treningene?   Oppmøte på treningene? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Oppmøte på treningene?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
vågsbygd innebandyklubb :: treninger-
Gå Til: