vågsbygd innebandyklubb innebandy snakk |
|
| Just - Våg | |
| | Av | Innlegg |
---|
Erik W
Antall Innlegg : 15 Registration date : 05.10.2007
| Tema: Just - Våg Lør Okt 20, 2007 12:48 pm | |
| Hei. Måtte innom siden å se, siden jeg skrev ned adressen på møtet om serien. Jeg er imponert, flott med forum Takker for kampen igår, den var fair spillt og det er alltid gøy å møte gode lag. Vi deler nok ut seriegullet (i serien før jul ) til dere alt nå, men vi skal prøve å rive ifra oss, og kapre sølvet. Jeg har sett endel innebandy, så har litt å sammenligne med, og syntest dere er blitt utrolig gode til å ha spillt ett år. Spessielt er hver enkelt spiller meget gode teknisk. Jobb litt med kreative løsninger i etablert angrep, er mitt tips. Sees til fredag! Erik Wrålsen, trener Just-il. | |
| | | Svenkis Våg Jr. spiller
Antall Innlegg : 112 Age : 35 Localisation : Voiebyen Registration date : 01.02.2007
| Tema: Re: Just - Våg Tor Okt 25, 2007 10:10 pm | |
| Takk for det det var en bra og tett kamp, vi tar ikke seriegullet før vi har det. alle kampene er vanskelige for oss... vi er ikke helt 100% men vi jobber med det da lykke til mot våg 2 | |
| | | Erik W
Antall Innlegg : 15 Registration date : 05.10.2007
| Tema: Re: Just - Våg Fre Okt 26, 2007 9:59 pm | |
| Takk skal du ha, men det gikk mildt sagt i dass. Vi undervuderte et fysisk større og eldre Våg 2 lag, og kom umotiverte og uforberedt til kamp. Det stod 8-0 på kampskjema, det skjer aldri igjen!! Følte etter to gode kamper for en uke siden, og en meget god treningsuke, at vårt spillesystem begynnte å sitte. Men alt som kunne gå galt gikk galt, og vi framstod som et lilleguttlag. Uansett, all ære til Våg 2, som løp hele kampen igjennom, var først i alle dueller, og hadde et par fine angrep der samspillet satt. (Om noen lurte spillte jeg ikke pga feber og sår hals) | |
| | | alf Våg Jr. spiller
Antall Innlegg : 12 Age : 34 Localisation : Vågsbygd Registration date : 29.01.2007
| Tema: Re: Just - Våg Lør Okt 27, 2007 12:46 am | |
| Hehe...synes det var lettere enn mot jentelaget på trening i går jeg! Er 5-3 mot Hånes så bra da? de har jo ikke trener engang jo...Men for all del,lykke til i poengjakten resten av serien xD | |
Antall Innlegg : 112 Age : 35 Localisation : Voiebyen Registration date : 01.02.2007
| Tema: Re: Just - Våg Lør Okt 27, 2007 12:58 am | |
| Det løsner nokk sikkert. tror dere undervurderte de, å man skal aldri undervurdere lag i serien, alle kamper er like vanskelige. sånn er det bare.
merka det med Våg 1 at vi undervurderte dere å det løsna etter litt små snakk i pausen, vi var slitne også da, men vi undervurderte dere.
dere har noe bra på gang der ute.
Alf: jentelaget vårt er skam gode da, de spiller utrolig bra innebandy, så ikke noe diskriminering nå! Faen sånn blir jeg små irritert av | |
| | | alf Våg Jr. spiller
Antall Innlegg : 12 Age : 34 Localisation : Vågsbygd Registration date : 29.01.2007
| Tema: Re: Just - Våg Lør Okt 27, 2007 1:18 am | |
| - Svenkis skrev:
- Det løsner nokk sikkert.
tror dere undervurderte de, å man skal aldri undervurdere lag i serien, alle kamper er like vanskelige. sånn er det bare.
merka det med Våg 1 at vi undervurderte dere å det løsna etter litt små snakk i pausen, vi var slitne også da, men vi undervurderte dere.
dere har noe bra på gang der ute.
Alf: jentelaget vårt er skam gode da, de spiller utrolig bra innebandy, så ikke noe diskriminering nå! Faen så blir jeg små irritert av Jeg synes og de er gode og d var langt ifra no diskriminering Jeg bare sa at d var lettere enn på trening | |
| Tema: Re: Just - Våg Lør Okt 27, 2007 2:26 am | |
| oki bare så ut som det | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Just - Våg | |
| |
| | | | Just - Våg | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|