vågsbygd innebandyklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

vågsbygd innebandyklubb

innebandy snakk
 
PortaleIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Just - Våg

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeLør Okt 20, 2007 12:48 pm

Hei.

Måtte innom siden å se, siden jeg skrev ned adressen på møtet om serien. Jeg er imponert, flott med forum Smile

Takker for kampen igår, den var fair spillt og det er alltid gøy å møte gode lag. Vi deler nok ut seriegullet (i serien før jul Wink ) til dere alt nå, men vi skal prøve å rive ifra oss, og kapre sølvet.

Jeg har sett endel innebandy, så har litt å sammenligne med, og syntest dere er blitt utrolig gode til å ha spillt ett år. Spessielt er hver enkelt spiller meget gode teknisk. Jobb litt med kreative løsninger i etablert angrep, er mitt tips.

Sees til fredag!
Erik Wrålsen, trener Just-il.
Til Toppen Go down
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeTor Okt 25, 2007 10:10 pm

Takk for det Smile
det var en bra og tett kamp, vi tar ikke seriegullet før vi har det. alle kampene er vanskelige for oss... vi er ikke helt 100% men vi jobber med det da Wink

lykke til mot våg 2 Wink
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeFre Okt 26, 2007 9:59 pm

Takk skal du ha, men det gikk mildt sagt i dass.

Vi undervuderte et fysisk større og eldre Våg 2 lag, og kom umotiverte og uforberedt til kamp.

Det stod 8-0 på kampskjema, det skjer aldri igjen!! Wink Følte etter to gode kamper for en uke siden, og en meget god treningsuke, at vårt spillesystem begynnte å sitte. Men alt som kunne gå galt gikk galt, og vi framstod som et lilleguttlag.

Uansett, all ære til Våg 2, som løp hele kampen igjennom, var først i alle dueller, og hadde et par fine angrep der samspillet satt.

(Om noen lurte spillte jeg ikke pga feber og sår hals)
Til Toppen Go down
alf
Våg Jr. spiller
alf


Antall Innlegg : 12
Age : 33
Localisation : Vågsbygd
Registration date : 29.01.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeLør Okt 27, 2007 12:46 am

Hehe...synes det var lettere enn mot jentelaget på trening i går jeg! Er 5-3 mot Hånes så bra da? de har jo ikke trener engang jo...Men for all del,lykke til i poengjakten resten av serien xD
Til Toppen Go down
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeLør Okt 27, 2007 12:58 am

Det løsner nokk sikkert.
tror dere undervurderte de, å man skal aldri undervurdere lag i serien, alle kamper er like vanskelige. sånn er det bare.

merka det med Våg 1 at vi undervurderte dere å det løsna etter litt små snakk i pausen, vi var slitne også da, men vi undervurderte dere.

dere har noe bra på gang der ute.

Alf:
jentelaget vårt er skam gode da, de spiller utrolig bra innebandy, så ikke noe diskriminering nå! Faen sånn blir jeg små irritert av
Til Toppen Go down
alf
Våg Jr. spiller
alf


Antall Innlegg : 12
Age : 33
Localisation : Vågsbygd
Registration date : 29.01.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeLør Okt 27, 2007 1:18 am

Svenkis skrev:
Det løsner nokk sikkert.
tror dere undervurderte de, å man skal aldri undervurdere lag i serien, alle kamper er like vanskelige. sånn er det bare.

merka det med Våg 1 at vi undervurderte dere å det løsna etter litt små snakk i pausen, vi var slitne også da, men vi undervurderte dere.

dere har noe bra på gang der ute.

Alf:
jentelaget vårt er skam gode da, de spiller utrolig bra innebandy, så ikke noe diskriminering nå! Faen så blir jeg små irritert av

Jeg synes og de er gode og d var langt ifra no diskriminering Razz Jeg bare sa at d var lettere enn på trening
Til Toppen Go down
Svenkis
Våg Jr. spiller
Svenkis


Antall Innlegg : 112
Age : 35
Localisation : Voiebyen
Registration date : 01.02.2007

Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitimeLør Okt 27, 2007 2:26 am

oki Wink

bare så ut som det
Til Toppen Go down
Sponsored content





Just - Våg Empty
PosteTema: Re: Just - Våg   Just - Våg Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Just - Våg
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
vågsbygd innebandyklubb :: kamper.-
Gå Til: