vågsbygd innebandyklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

vågsbygd innebandyklubb

innebandy snakk
 
PortaleIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Sesongstart 08/09 - Våg A

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeMan Aug 25, 2008 9:12 pm

Klare til å begynne for alvor denne uka gutter?

Treningstidene intill videre:

Tirsdag: 1630 - 1800
Torsdag: 2000-2200
Fredag: 1800 - 2000 (partallsuke)

Treningene begynner presis på klokkeslettet, og alle møter ferdig skiftet minst 5 minutter før.
Kan dere ikke komme på trening, skal jeg ha beskjed i god tid før Exclamation
Har lagt ut nr mitt i signaturen.

Sees i morra! afro
Til Toppen Go down
Tassen




Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 12:05 pm

himla brunt. men vi må få heile gjengen til å bruke dette forumet!
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 6:56 pm

Ja, det hadde vært veldig greit. Lett måte å gi ut info på, mtp linker osv. Smile VIB får eget domene om en liten stund. En skikkelig side (.no) med forum, bilder, laglister og nyheter, gjør det nok lettere for folk å ta turen innom.

Håper Jonas og Eivind kan ta et lite tak med å lage siden?

Er det flere som kan sånt, gi beskjed.

Jeg er kjempefornøyd med turneringa igår gutta.
Jeg ga streng beskjed om at vi bare skulle bry oss om prestasjonsmål. I vårt tilfelle var det:
Innsats, dueller, riktig press på ballfører og soneforsvar (box play)

Dere klarte å holde fokus på de punktene, og ikke bry dere om resultatmål. (Å putte mål bare for å putte.)
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 8:17 pm

Det var en finfin kamp mot T/A. Vi gjennomførte kampen flott, med fokus på det vi skulle. Enkelt og greit.
Jeg dro med Torridal til Arendal idag, og har fått gode, veldig gode, tilbakemeldinger på dere. De var mest imponert over at vi framstår som et lag. Vi har laaaangt igjen, og MYE å gå på, men det går rette veien.

Takker Erlend, Eivind og Kent for en strålende avlastningsjobb som løpegutter!

http://www.toppen-il.no/index.php?page=artikkel&id=623

-------

Vi starter et større hardkjør nå, med flere treninger. Vi "signerer" en ny spiller før jul, og da har vi 3 fulle rekker.
- 2 rekker kommer til å ha førsteprioritet.
- 3 rekka blir en reserverekke, som også får spille, men i mindre grad og mest med skader/når vi begynner å bli slitene.

Blir dere satt på benken så ikke begyn å sutre og klage. Gjør som Nico gjorde igår. Ta det med hevet hodet, si det går greit, ta opp hansken og lever en helvets insats når du får sjansen.

Klarer du ikke å holde deg proff nok til det, eller ikke liker topping;

Våg 2 spiller for gøy og er en fin gjeng, bytt lag. Smile

Når det er sagt, håper å beholde samtlige av dere. Dere er utrolig flinke alle sammen, og jeg er heldig som får sette dere sammen til et lag. Jeg er kjempefornøyd.

Jeg gjør som sagt også comeback nå. Er så dårlig at jeg har nok 4-5 hakk igjen til gammelt nivå, men jeg skal gjøre min jobb og iallefall ta 3 hakk til serien begynner etter jul.

KooOzZå Å KlemzZå <3
Coach Wrålsen.
Til Toppen Go down
erikaabyholm




Antall Innlegg : 4
Registration date : 04.11.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 11:07 pm

Hei!

Lykke til med comeback. Hvilket lag blir det på?

Satser på at du ikke får noen kasser mot meg hvis jeg er keeper på Toppen 2 når du spiller. Kommer til å være litt keeper der.

Mvh Erik Åbyholm
Til Toppen Go down
runey

runey


Antall Innlegg : 39
Age : 33
Localisation : Vagsbygd!
Registration date : 07.02.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 3:35 pm

Show me your genetals! sier jeg bare.

Det var en konge kamp, har alldri spilt en gøyere kamp(lenge siden jeg har spilt, kan ha noe med det:P). Men heiane å sliten jeg var. hehe.
Bra jobba gutter;)
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 5:57 pm

Erik, så sant gutta fortsetter framgangen, og viser de vill dette, så blir det Våg Smile

Om ikke satser jeg med Torridal.

På mandag kan jeg ikke til Arendal og se de to kampene! fritt fram for andre å ta bil/buss å titte. Hadde blitt VELDIG gald for en raport på GSI, som jeg kunne gått gjennom før kampen torsdag.

Jeg drar heller hnn i morra. Skal se noen av de aldersbestemte kampene, gutta i toppen & søgne, og så er det Pors - Torridal kl 14.
Vi møter Torridal og Pors IBK i de neste kampene etter GSI. Håper noen tar turen. Så kan dere lære litt av Torridal, og så får vi sjekket ut hvordan nivå Pors ligger på. Ingen som vet noe i hele agder! Smile
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:42 am

http://petterbilstad.blogg.no/1224005710_seier_i_frste_forsk.html#comment

De kriget og sto på hele veien, og ikke en eneste sur mine utpå der.
De turte å smelle på litt i duellene og forsøkte iherdig å rulle ball, uten å bare lempe opp hele veien.


Vi har lagt vekt på, og jobbet med innstilling fra dag 1. Nå er vi blitt flinkere til å legge fokus på det som skjer sportslig i kampen, og at gjort er gjort, dømt er dømt og vi kan ikke få gjort noe med det. Selv om dømminga var litt skjev noen ganger, klarte dere å holde hodet kalt.
Som dere ser, det blir lagt merke til av folk med kompetanse Smile
Til Toppen Go down
Elektra

Elektra


Antall Innlegg : 4
Age : 33
Localisation : Kristiansand/Arendal
Registration date : 27.06.2008

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 10:10 pm

Bra jobba gutta!!

Men du Erik!! Smile Har dere plass til en ekstra i bilene til arendal på søndag? Smile Det hadde vert konge ;D Så får jeg heia litt på dere Razz

-''arendals-jenta''
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeOns Okt 22, 2008 3:47 pm

Hei. Smile

Vi har 4 biler, og 3 ledige plasser. Om du sender en meld til Simen, så ordner han en plass til deg. Bare du lover meg du står å danser og heier. Wink
Til Toppen Go down
Elektra

Elektra


Antall Innlegg : 4
Age : 33
Localisation : Kristiansand/Arendal
Registration date : 27.06.2008

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeTor Okt 23, 2008 12:46 pm

Simen ordne noe Razz da går det surr ! haha.. neida, skal gjøre det Wink da får jeg plass til en venninne å da vell Very Happy supert!!
Jada, vi skal danse, å rope så pors ikke hører seg selv Razz

Lykke til mot GSI i dag!! De suger...bank de Razz
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitimeTor Nov 13, 2008 2:34 am

VIB - HIL!

Nå til søndag, kl 1630 er det sesongens første hjemmekamp i Vågsbygdhallen!

Oppfordrer flest mulig til å komme og se på, ta med kjente og lag liv på tribunen! Dette blir en knallkamp.

Sees.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sesongstart 08/09 - Våg A Empty
PosteTema: Re: Sesongstart 08/09 - Våg A   Sesongstart 08/09 - Våg A Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sesongstart 08/09 - Våg A
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
vågsbygd innebandyklubb :: treninger-
Gå Til: