vågsbygd innebandyklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

vågsbygd innebandyklubb

innebandy snakk
 
PortaleIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 A-laget: Turneringer 08/09

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:53 pm

Jeg er syk, og ligger i senga. Så har brukt "hele" dagen til info om turneringer og papirarbeid til dere søte gutta (les: Jonas<3)

Som vi har snakka om, har vi som mål å komme oss på 3 turneringer iår.

Gothia Cup:
http://www.gothiainnebandycup.se/

- Den går 3-6 januar og er verdens største innebandy turnering. 4500 lag, og 65 000 spillere sier sitt.
Nivået er ekstremt høyt, og det er mange landslagspillere å se på. Uansett resultat, er dette en turnering vi kan lære masse av. Ballbehandling og taktiske valg er av høy klasse og man kan plukke med seg mange ting tilbake til sørlandet. Smile


Exel Tigers Cup:

Link fra ifjor: http://tigerscup.nor92.com/

- Den blir holdt i Februar/mars. Dette tror jeg av ren erfaring, den pleier å holdes da.
Det er min favoritt turnering. Man bor på skolen bare 50 meter fra hallen, butikker ol er lett tilgjengelig. Det er mulig den beste norske turneringa, med alle de beste norske laga, krydret med noen svenske innslag. (som forøvrig overkjører alt av norske lag hver gang) Det er heller ikke langt å reise. Jeg har vært med som spiller og trener de 4 første årene (ikke de to siste når jeg har bodd i kr.sand) og føler det har gjort mye for lag byggingen hver gang vi har kommet tilbake.


TV Boden:
Link fra ifjor: http://www.slevik.com/kontakt.asp?id=155

- Den holdes som regel i slutten av mai, etter sesongen er ferdig. På størrelse med Tigers. Dere var vel med på den ifjor?
Uansett, flere av dere har lappen, og svenskegrensa er en halvtime unna Wink
Sesongen er ferdig, vi har fått vite hvilket tempo og fysisk nivå 2. divisjon ligger på, og vi har lært nye ting i Gothia og Tigers. Hadde det ikke vært perfekt å avslutte sesongen med en storturnering, og prøve å få noen meget gode kamper mot god motstand?

Jeg tror dette er 3 ting som er viktig for at vi skal få en knallsesong 09/10. Sørlandet er ikke innebandyens mekka (heller den dårligste delen, utenom Svalbard?) Så vi må dra ut for å følge utviklinga, og suge til oss kunnskap.

------

For å få til alt dette, er vi helt avhengig av dugnader. Altså egne dugnader til A-laget, utenom det som går til klubbkassa til VIB.

Overnatting på skole, og turneringsavgift er ca på 2500,- og 15-2000,- i Norge. Så kommer reise i tillegg. Ergo, få ræva i gir!

Dugnadsansvarlige: Rune og Marius.
Men resten av laget hjelper til med å finne alternativer.
Hør med butikker og varetelling, som vi har vært inne på. Tviler på at dere vil selge vafler 4 uker i strekk før vi går. Andre som har forslag til hvordan vi kan få penger? Sleng det ut.[u]
Til Toppen Go down
Tassen




Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeOns Sep 17, 2008 12:01 am

####tassens FAKTA hjørne######

* wrålsen er brun
* wrålsen gjør en fantasta innsats for laget.
* wrålsen har programmet klart.
* wrålsen har bolt.
* wrålsen gjør vågsbygd ibk RIKERE!

- de faktaene var det schvung over azz;)
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeOns Sep 17, 2008 2:36 am

Tassen skrev:


* wrålsen er brun

Du har lagt merke til det ja. Det er mange timer i solarium min venn. <3
Til Toppen Go down
Elektra

Elektra


Antall Innlegg : 4
Age : 33
Localisation : Kristiansand/Arendal
Registration date : 27.06.2008

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeTir Sep 23, 2008 6:30 pm

wow...her snakker vi ikke få cuper gitt Razz Cup er fett da.. Spess Gothia <3 Herlig!! For noen heldige gutter!!!
Til Toppen Go down
Tassen




Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeFre Sep 26, 2008 12:00 am

må si det samme om deg som jeg sa til erik! cup er rått!Razz
Til Toppen Go down
Elektra

Elektra


Antall Innlegg : 4
Age : 33
Localisation : Kristiansand/Arendal
Registration date : 27.06.2008

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:12 pm

haha Razz Kjeeften på deg jonas...dit reinsdyr!!! rendeer Men det med innsatsen til laget å sånn, det er greit cheers Cup er rått ja Very Happy
Til Toppen Go down
erikaabyholm




Antall Innlegg : 4
Registration date : 04.11.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeTir Okt 07, 2008 9:56 pm

Hei Wrålsen?

Si i fra hvis dere skal på Gothia Cup da. Tenke meg kanskje bort selv.

PS! Tvboden er mye bedre enn Tigers cup. Tigerscup forgår i 3 forskjellige haller med IKKE gangavstand mellom dem. (tro meg:P)
TvBoden er i en hall. og det er IKKE mange svenske lag i Tigers, men det er det i TvBoden.

Ellers får du ha lykke til med sesongen. Satser på å få sett en kamp eller to av dere. (I Arendal vel å merke)!!

Mvh Erik Åbyholm
Til Toppen Go down
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 12:58 am

Hei Åbyholm?

Er det seriøst i 3 haller nå? Jeg har som sagt ikke vært med siden jeg dro fra Toppen, tror du var med med minigutta sist gang jeg var med. Da gikk de fleste kampene i hallen til Nor92, med skolen. Og så var det en hall til vi måtte dra evig langt til, men det var ferre kamper der. Men jeg tviler ikke på at den har blitt så stor som 3 haller, om du sier det Smile
Sist var det 2 svenske lag med i jr. klassen.

Jeg har ikke vært i Tv-boden, er den å anbefale? Sikkert flere svensker siden det er så nærme grensa?

Vi jobber med å få til Gothia, styremøte til tirsdag om vi skal. Men satser på å dra. Gutta er iallefall innstilt på jobbe dugnad for å få ned personprisen, som ligger på ca 2000,-
Jeg slår på tråden til uka, om det blir noe av det.

Serien blir det godt å komme igang med. Bare lære og jobbe med vårt spill fram til jul iallefall, satser på å kunne kjempe noenlunde med de svakeste lagene etter feiring av jesu fødsel.

Jeg tar Trener 2 i Oslo, håper fremdeles du finner det interessant.

KoOozZ å KlemzZå <33
Til Toppen Go down
erikaabyholm




Antall Innlegg : 4
Registration date : 04.11.2007

A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 11:05 pm

Halla!

Jeg er med på trener 2. Si i fra når du melder deg på. Må sjekke datoene i forhold til eksamen osv. .-10 mai, 5.-7. juni 2009 skal det være.

TvBoden er å anbefale ja. absolutt.'

Mvh Erik Åbyholm
Til Toppen Go down
Sponsored content





A-laget: Turneringer 08/09 Empty
PosteTema: Re: A-laget: Turneringer 08/09   A-laget: Turneringer 08/09 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
A-laget: Turneringer 08/09
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» A-laget: Treninger

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
vågsbygd innebandyklubb :: treninger-
Gå Til: