vågsbygd innebandyklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

vågsbygd innebandyklubb

innebandy snakk
 
PortaleIndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 A-laget: Treninger

Go down 
AvInnlegg
Erik W




Antall Innlegg : 15
Registration date : 05.10.2007

A-laget: Treninger Empty
PosteTema: A-laget: Treninger   A-laget: Treninger Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 5:53 pm

Det går veldig bra for tiden. Jeg er fornøyd med oppmøte (en selvfølge, men uansett), innsats, og struktur. Dere er utrolig flinke til å bruke treningstiden, dere holder kjeft når vi samles, og hører på beskjeder uten å tulle vekk tiden. Det er bra gutter!

Håper dere tar til dere dette, med å trene dere opp individuelt på egenhånd, så kjører vi på innføring i grunnspill når vi har lag trening. Når det sitter (etter fase 3), vil jeg jobbe mere på detaljer. Fram til det; Kom tidlig på trening, bli igjen etterpå, finn ledig hall tid, og øv på ballbehandlingen!

Jeg trener med Farney et par ganger i uka nå, og ellers kommer jeg til å være i hallene når det er kamper osv. Bare å sende melding Smile

Vi begynner på fase 2 nå, og det krever mere av dere.

Har også snakket med Farney, og han virker sugen på å bytte klubb til oss. Neida. Men han vil jobbe tettere med keeperne, og vil hjelpe med å utvikle dere. Dere vet litt av hva Farney har prestert og hvilke kvaliteter han har. Ta til dere det han sier, jeg stoler iallefall 100% på hva han nå enn gjør med dere. (Sier han kle av dere og inn i dusjen, så gjør det Smile)
-----------

Rune, du har gått glipp av ekstremt mye disse 2 ukene. Jeg må ha en times tid med deg før neste trening du kommer på, og gå igjennom alt vi har gjort. Det blir en rep på fase 1, som resten av laget har hatt "eksamen" på, og innføring i neste fase. Du og Ole, som var vekk veldig mye i starten, ligger litt etter på det taktiske så jeg ønsker bare å jobbe litt med dere. Til kampen mot GSI, er dere satt opp på 3. rekka sammen.

Aaaaait? Peace out.
Til Toppen Go down
 
A-laget: Treninger
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» A-laget: Turneringer 08/09
» Treninger for 2007/2008 sessongen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
vågsbygd innebandyklubb :: treninger-
Gå Til: